Постинг
25.04.2010 21:51 -
Май приличаме на деца
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 25.04.2010 21:57
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 25.04.2010 21:57
Модата да се купува в мол по света май е била преди много години, но тази мода в България едва започва. Това може би е показател доколко сме изостанали от останалия свят, т.е. май се движим десетина години от останалите. Хората по света се чудят как да си напълнят моловете с клиенти, но тука всяко отваряне на мол е по-голямо събитие дори и от изригването на вулкан.
Всички се юрват като стадо овце за ниски цени, но точно в този момент фактора цени е много определящ и въпреки че има хора, които смятат че моловете се завъщат на мода, аз мисля че по-скоро бюджета на всеки един човек в България е толкова отънял, че трябва да се прави много точна сметка какво се купува и откъде се купува.
Това обаче ме накара да си спомня един детски анимационен филм, в който в големият търговски център се тълпяха много хора, стимулиани от ниските цени, докато в малкия квартален магазин никой вече не искаше дори да стъпи, въпреки че стоките бяха пресни и с превъзходно качество. Да но големият търговски магазин предлага много ниски цени и дори и тези стоки да са с качество под нулата, това се оставяше на заден план.
Хората по света явно са доста напред с материала и даже в детски анимационни филни предвидени за гледане предимно от деца показват някой неща, които на пръв поглед трудно могат да се уловят от възрастните хора заслепение от думичките ниски цени.
За съжаление това не стои на дневен ред в Българи, защото като намалеят стотинките в портфейла, качеството остава на заден план. Какво да се прави, трябва да се живее, а пък анимационните филми са само за деца.
Разбира се както всички деца, трябва да преминем през този период и да узреем в своето поведение, и когато вземе да свърши тази така дотегнала икономическа криза, ще можем да си позволим да се държим като големи, въпреки че пак можем да се държим като едни големи деца.
Всички се юрват като стадо овце за ниски цени, но точно в този момент фактора цени е много определящ и въпреки че има хора, които смятат че моловете се завъщат на мода, аз мисля че по-скоро бюджета на всеки един човек в България е толкова отънял, че трябва да се прави много точна сметка какво се купува и откъде се купува.
Това обаче ме накара да си спомня един детски анимационен филм, в който в големият търговски център се тълпяха много хора, стимулиани от ниските цени, докато в малкия квартален магазин никой вече не искаше дори да стъпи, въпреки че стоките бяха пресни и с превъзходно качество. Да но големият търговски магазин предлага много ниски цени и дори и тези стоки да са с качество под нулата, това се оставяше на заден план.
Хората по света явно са доста напред с материала и даже в детски анимационни филни предвидени за гледане предимно от деца показват някой неща, които на пръв поглед трудно могат да се уловят от възрастните хора заслепение от думичките ниски цени.
За съжаление това не стои на дневен ред в Българи, защото като намалеят стотинките в портфейла, качеството остава на заден план. Какво да се прави, трябва да се живее, а пък анимационните филми са само за деца.
Разбира се както всички деца, трябва да преминем през този период и да узреем в своето поведение, и когато вземе да свърши тази така дотегнала икономическа криза, ще можем да си позволим да се държим като големи, въпреки че пак можем да се държим като едни големи деца.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 343