Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2010 13:05 - Метро
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 580 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2010 13:09


Повозих се на метро тази сутрин! По принцип не го използвам редовно, а само ако отивам на място където бих стигнал с него, защото е по-бързичко и най-важно по-евтино. С разстящите цени на бензина напоследък започнах да спестявам по много, и даже вече избягвам да ходя до магазина с колата, а ходя пеш но това е друга тема.

Кто се возих тази сутрин на метро ми се стори, че то не е така претъпкано, както беше последния път, което го отдавам на факта, че най-вероятно много хора са престанали да ходят на работа.

В същото време трафика на коли ми се струва леко усилен, а би трябвало хората да  използват метро вместо кола. Изпаднах в съмнение, дали пък хората които са останали без работа, не обикалят по цял ден с надеждата да си намерят няква работа. Възможно е и да е така, защото присъствах на един разговор между строителен техник и кандидати за работа, които си предлагаха услугите и то на безбожно ниски цени според тях.

Предполагам, че основната безработица е в строителният сектор, т.е. всички строители обикалят и където видят строеж си предлагат техните услуги.

Не мога да кажа дали това е така, но ми се стори странно леко празното метро, като се има предвид, че последният път се наложи да изчакам следващата мотриса, за сметка на увеличеният уличен трафик от коли и при това с цени на бензина увеличени с поне 15% от началото на година.
Оставенето без работа за дълго време явно предизвиква завист към тези, които все още са на работа или поне така ми се стори когато присъсвах на онзи разговор. Тази завист дори може да се развие до злоба, което не е много добре.
Разбира се липсата на блъсканица в самото метро може да се дължи на някакви други причини, както и усиленият трафик на коли, а аз просто да съм сгрешил в своите наблюдения.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293414
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930