Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 20:45 - Тъпа работа
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 668 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.05.2010 16:20


Някой ми свали страничното огледало вчера, но днес отивайки при застрахователите бидех информаиран, че е трябвало да извикам полиция за да констатират извършеното престъпление и съответно да се сдобия с официален документ за проявената вандалщина . Полицайте пък ми викат трябваше да ни извикаш вчера и сега изглежда трябва да си купя ново огледало, като извадя пари от джоба си. Не стига че ги нямам, не стига че плащам застраховки, но и допълнително трябва да си плащам за ново огледало.

Тъпа работа! На кой му пречеше толкова мойто огледало, че трябва сега да си купувам ново. Има злобни хора на този свят и правят неща не за да спечелят нещо, а само за да навредят на останалите, което е една още по-тъпа работа. Ще трябва да намеря някакъв стъклар, тъй-като ново огледало не се предлага, а се предлага цялата сглобка на безумно високи цени, но е много тъпо да се правят такива глупави неща, от които никой не печели.

Все пак може би този, който ще ми продаде ново огледало ще спечели някой и друг лев, ама при всички случай тези пари можеха да отидат за нещо друго и полезно.

Сигурно са минали пийнали тийнеджъри и за забавление са решили да ми махнат огледалото, защото някоя тийнеджърка е била доста груба с тях или де да знам какво, но при всички случай не съм много виновен. Направо съм си невинен, но ще трябва да плащам за щуротиите на другите.

Възможно е и липсата на места за паркиране в квартала да създава такива дразги, защото зимата един човечец беше паркирал на някакво място, което някой друг беше решил, че е негово и му беше нарязъл две гуми и всичко това в края на зимата, когато инвестицията в нови гуми е повече от безмислена.

Аз също снощи спрях на едно място, което по-принцип е заето, но не мога да преценя дали това е причината да се окажа без странично огледало.

Както и да е мисля, че има някаква злоба, иначе защо му е на някой да ми свали огледалото на колата, ако не задоволява някакви глупави злобни чувства в себе си.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293604
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930