Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 21:06 - Продължение на тема глупости
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 609 Коментари: 0 Гласове:
0



Май ще трябва да продължа на тема глупости, защото явно всичко е относително в този живот. Този постинг е в резултат на предният ми постинг, където писах за глупостите които правят някой хора и получения коментар, че писането в блогове са вид глупости които правят хората, че и даже ги правят през работно време.

Всъщност писането в блогове не винаги са големи глупости, защото много разтоварват, поне на мен ми действа доста разтоварващо.В края на краищата пускаш в блога това, което те натоварва и толкоз - все едно си в изповедалня като се надявам някой да не направи грешна аоциация с едно известно предаване. След това винаги има такива, които са против, други са за, а трети просто си правят своите изводи.

Какво да се прави в този забързан свят е много по-лесно да си кажеш в интернет това, което смяташ за правилно и обратно отколкото да идеш на църква. Може би първоначлната анонимност е това на което разчита, човек, защото след това неговите приятели го намират и дори може би го укоряват защо не е споделил неговите страхове, съмнения или радости направо.

Всъщност писането в блога не е глупост или поне за мен не е така, въпреки че сигурно натоварвам отрицателната си енергия на мойте читатели, след като съм я оставил в интернет. Така се освобождава енергия, която тежи на човек и му пречи да си гледа работата. Освен това писането в блог стимулира малко мозъчните клетки, защото докато пишеш в края на краищата мислиш по някакъв друг проблем от този който ти стои постоянно над главата.

С други думи писането в блог може да се разгледа като вид почивка и смяна на натоварването, което ако го няма може да доведе до претоварване в определени зони. Така поне за малко се отвличаш от основното си занятие, а след като го няма напрежението може да си продължиш да работиш. Нещо като пушенето на цигари в почивката от хора, които това им е основното занимание през почивките - в края на краищата писането в блога засега ми се струва доста по-здравословно отколкото пушенето на цигари, така че определено това е по-малката  глупост. Както казах всичко е много относително, а и трябва да се разсейвам и да не мисля за цигари и следователно така мога да намаля количеството глупост в себе си.

Все пак забелязах, че писането в блог не само отвлича мислите временно, но и много разтоварва по начина покойто това са го правили навремето в Неделя, когато са ходили на църква. За съжалени аз дори и не съм кръстен и даже се замислих дали пък това не е причината да пиша моито глупости в интернет. Все тая едва ли някой чак толкова се интересува от това, но важното е че писането в блога много ме разтоварва и заради това смятам, че това не са глупости

Що се отнася до тичането в парка не мисля и  това за глупост както пишеше в коментра, даже напротив малко движение особенно когато си се заседял пред един компютър по цял ден е повече от полезно. Гледането на телевизия от друга страна не ме влече много, но от физиогичните нужди като хранене, сън и къпане не може да се избяга, както и не трябва да се избяга защото това не са глупости, а човек трябва и да обръща внимание върху себе си.

Но тези неща са лични, надявам се човека който ме коментира да не очаква да напиша в блога си - обядвах, изкъпах се или нещо подобно. В края на краищата това са лични неща и никой не може да ги разглежда като глупости.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293637
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930