Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 22:06 - Аз съм некомуникативен
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1073 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2010 22:06


Това излезе днес след като едни хора се обадиха на други, хора за да получат информация, която вторите хора са научили от мен. Винаги съм си бил такъв и много трудно изразявам тоа което мисля, особенно за хора които си нямат и понятие от това което казвам.

Едно време бях много добър по математика и помагах на своите роднини да решават задачи, но от това нищо не излезе. От тогава си знам много добре че какво и да зная не мога да го обясня и може би това е причината първите хора да ме смятат за некомуникативен и да се обръщат към вторите хора.

Странното е че дори и при вторият човек, който е доста комуникативен първите хора пак нищо не разбраха от което си извадих извода, че просто първите хора не са способни да получават каквато и да е информация незавсимо дали човека отсреща е комуникативен или не.

Да си призная честно много добре осъзнавам, че много трудно се изразявам, т.е. изпитвам големи трудности да го направя, защото понякога си мисля че хората, които стоят отсреща ме слушат и разбират, а понякога че те просто искат да чуят определн отговор, който ги удовлетворява и когато не го получат смятат че или не съм прав или говоря глупости.

Разбира се аз не съм бог и не смятам, че това което казвам е много меродавно, в края на краищата и аз съм човек и може да имам изкривено мислене, но да използваш други хора, които се смятат за комуникативни за да получиш информация от некомуникативен човек е повече от глупост. Най-добре е да се намери начин и да се разбере този некомуникативен човек, а не да се използва посредник за целта.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293333
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930