Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 21:38 - Малко пари
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 599 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2010 21:43


Гледам в новините, че от Европа ще ни сипят малко пари в закъсалата икономика. Всъщност пари не са малко и нищо чудно отново да се отвори кредит енергийна ефективност, който така и не успях да го използвам. Тия пари явно са нещо като продължение на компенсацията дето получавахме за затова, че сме затворили няколко блока в Козлодуй и мисля, че заради това отвориха кредит енергийна ефективност с който човек можеше да си закупи дограма или да си постави топлоизолация или пък да си купи икономичен климатик. Аз много се ослушвах за този кредит, ама докато се ослушвах и охльва избяга.

Искам да кажа, че едно време не ми се искаше да визмам още кредити, защото ипотечният ми стигаше, защото ми се струваше че ме натоварва прекалено много, но сега осъзнавам че май съм загубил много защото тия пари щяха да компенсират непрекъснато разтящите цени я на парно, я на газ, я на нещо друго дето се използва за отопление.

Все тая това е минало, но в новината пише, че част от тия милиони дето ни дават от Европейският съюз за това че сме затворили малко блокове в Козлодуй освен за деностите в самия Козлодуй ще се използват и за повишаване на енергийната ефективност. Може и да съм прочел думите буквално защото те присъстват в новината, но в края на краищата след като сме си затворили блоковете едва ли не доброволно е добре да ни подкрепят да нямаме и такава нужда от енергия

Тия блокове правеха много евтин ток и сега трябва да се плаща ток с по-високи цени. Аз да си призная компенсирах по-високите цени миналата година, като си купих енергопсестяващи лампи , но все пак когато ги купих тези лампи бръкнах в собственият си джоб и въпреки че цялата инвестиция не беше повече от 60 лева, все пак това си бяха мойте пари.

Все тая дано поне тия пари създадат малко работни места, че без работа явно хората започват да изкукват вече и това се забеллязва доста осезаемо.

Има едно друго притеснително в тази новина за тия пари - дават се ама при засилен контрол. Изглежда вече никой не ни вярва, че няма да ги откраднем тия пари. Всъщност аз никакви пари не съм откраднал, но много хора твърдят че много пари от Европа не били използвани по най-добрия начин и въпреки че това може и да не е кражба все пак целесъобразността на разходите е доста важна



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292565
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031