Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 09:30 - Пластмасови чашки
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 982 Коментари: 0 Гласове:
0



Дойде мой ред да купя пластмасови чашки за детската градина и чинно помолих от склада да ми продадат три пакета с платмасови чашки за еднократна употреба, които ние използваме в офиса за да пием вода. Платих 5 лева, колкото фирмата е дала за тези три пакета и доволен ги занесох в детската градина.Оказа се че три пакета пластмасови чашки са силно недостатъчни, защото 30 деца по няколко пъти на ден като пожелаят вода и общо взето на ден един пакет си отивал.

Това което ме подразни малко е, че тези пластмасови чашки бяха произведени в Гърция. Аз за първи път виждам пакет с чаши за еднократна употреба и си помислих,, толкова ли не можем да си произвеждаме тези чаши, които дори мисля че се правят от отпадъчна пластмаса. В условия на дълбока рецесия и финансова криза, както и разтяща безработица е много по-добре да се купуват Български неща, които все пак създават някакви работни места в България и в краен случай, ако нещото не може да се произвежда в България едва тогава да се купува вносно.

Все тая не мога да оправя тези неща, но явно ще трябва да закупя цял кашон с пластмасови чаши за еднократна употреба за да има цял месец децата да си пият вода на спокойствие. Преди това купих и машина за вода за да е им е по-удобно, защото като купувах 10 литрови бутилки за вода и на мен ми беше трудно да ги нося, а и на учителките има беше трудно да ги вдигат. След това решихме да събираме някакви пари и да наемем фирма, която да носи вода в детската градина, а пък аз взех че даже купих и една машина за вода.

Това което ме притесняваше всъщност е използването на пластмасови чаши за еднократна употреба, защото всички тръбят да се използват керамични чаши за да не се замърсява околната среда, и аз самият си купих една такава чаша с която да пия вода и кафе, но сега осъзнавам, че много хора не правят като мен, защото коша за боклук до машината за вода в офиса винаги е пълен с чаши за еднократна употреба, а в детската градина дори и няма как да се използват керамични чаши от хигиенна гледна точка.

Де да знам може би трябва да сме по-огроворни родители и всички всяка вечер освен да взимаме децата си от детска градина, можем да взимаме и техните керамични чаши за вода, вечерта те да се поставят в миялната машина и на друггия ден да се занесат обратно. Дори мързела ме накара да се замисля дали да не предложа на останалите родители да съберем пари и да купим една миялна машина и съответния брой керамични чаши, пъл леката ще ги поставя в миялната машина.

В края на краищата щом е толкова важно да не се замърсява околната среда може би това е една добра идея.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293116
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930