Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 13:41 - Тия компютри ще объркат света
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 509 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2010 20:48


Е не само компютрите ще объркат света, а и модерните семейства, които живеят без брак. Все пак ми се обади агента за недвижими имоти, които ме върти от доста време за да видим един апртамент, който ни харесва. Започна да ми обяснява, че трябло да отида към осем без петнайсет, защото имал друга клиентка и не било добре да се засичаме. Викам му хубаво ще бъда точен и след това се обадих на жена си да и кажа, че вече ще можем да огледаме най-накрая този апартамент

С изненада открих, че тя вече има уговорена среща за седем и половина на същото място, което означава, че мойта конкуренция при покупката на този апартамен е собствената ми жена с която живея без брак. Ако си имахме брак сигурно нямаше да се получава така конфузна ситуация, защото най-малкото имената щяха да са еднакви, да не говорим че базите с данни в разни компютри със сигурност са още една причина за дублирано търсене и предложения.

Всъщност проблема дойде от там, че жена ми не повярва, че агента не може да ни покаже апартамента и след една седмица му се обади и онзи явно си е записал в компютъра нейното име и телефон. Сега вече като си е намерил ключове явно си е направил справка, кой се интересува от този апртамен и хоп доста конфузна ситуация - трябва да ходим поотделно на оглед, че даже и да се конкурираме.

Огледахме този апартамент и засега с малки забележки ще трябва да обмислим предложението, въпреки че единствения недостатък е близостта до съседните блокове. Хубавото е че наоколо има повече зеленина, но ще видя утре.

По-интересното е че агента от агенцията за недвижими имоти всъщност ми се оказа съоченик от гимназията., т.е. учили сме заедно и той е една година по-малък от мен. Да си призная честно съм много лош физиономист, а пък и изминаха 17 години откакто съм завършил гимназия, така че не си го спомням, но се оказа че той ме помни много добре.
-------
Ще допиша темата защото проблема не се състои само в компютри. Сами разбирате, че това далеч не е единственият оглед на апратамет в квартала който правя. Жена ми много хареса точно този апартамент, но тази вечер докато обикаляхме на други огледи тя видя, че човека от агенцията за недвижими имоти води други хора да гледат същият апартамент.

Малко се изнерви и дори се опита да ме накара да му се обадя и да говоря с него за цени, което ми се стори като абсолютно неразумна таквика, тъй-като става малко зависим и отсрещната страна ще има възможност да диктува положението цени. Засега не вярвам конкурентите да се съгласят веднага на същите цени и реших да изчакам няколко дни и след това да отправя своето предложение.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292528
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031