Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2010 23:08 - Свърши и тази почивка
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
0



Починах си максимално и даже обмислих някой неща. Човек като се отклони от основните си проблеми има възможност да погледне по друг начин на нещата във живота. Днес е мотах по разни тържествени мероприятия главно за забавление на сина си, но не можах да му покажа нищо друго освен различните видове коли с които завъшващите средното училище отиват да празниват своя бал.

Голямо разнообразие на коли! Човек ако седне на моста на въздишките както му казваха едно време на моста при НДК, ще може да си направи известен извод за разни неща. Малкия ми син най-много хареса преминаването на една ретро кола, която отгоре на всичко няма покрив. И аз харесвам такива коли без покрив, но засега му казах че човек трябва много да работи за да се сдобие с кола без покрив.

Парад на коли има в момента в София и някой хора са оригинални на своя бал, а други повече от кичозни. Така или иначе най-важното е че са млади и живота тепърва им предстои, и това което им пожелавам е в този живот да не се занимават с глупости а да гледат напред.

Завършването на средното образование е само една стъпка в живота, но от моя личен опит смея да твърдя че борбата продължава и радостта от завършването на средното образование се изпарява по начина по който се изпарява консумирания алкохол през вечерта.

Все пак много добре ми се отрази тази малка почивка и от утре отново трябва да си боря моите проблеми, тъй-като моя бал свърши преди близо две десетилетия.

Явно много съм остарял, щом съм приближил две десетилетия от абитуренския си бал. както и да е, такъв е живота и това което е било няма как да се върне. Годините минават, сега две после две десетилетия, а някой ден и дори две столетия, само дето сигорно мен няма да ме има след две столетия, не че много ме е еня затова.

Все пак важното е човек да има почивка и сле нея добива малко сили, въпреки че най ми е трудно след малко почивка да започна да работя.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293567
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930