Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2010 22:46 - Върнах се от море
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0



Добре си починах на това море, но много трудно се работи след като десет дни си лежал на плажа. Както писах преди това не възнемерявах да ходя на море поради ред причини и заради това реших да спестя малко пари като запиша малкия на детски лагер. За по сигурно платихме и баба му да иде на море, но нещата много се объркаха, защото се получи едно разместване, а в същото време не ме бяха уведомили навреме за него. Така баба ми не можеше да иде на море и даже никой друг не можеше, така че отново бях на детски лагер на стари години.
Не се оплаквам, защотото този детски лагер всъщност се състоя в един малък семеен хотел с достатъчно голям двор където да играят децата, в същото време ми беше предоставен добър апартамент с голяма тераса с изглед към морето, телевизор, интернет и климатик. В същото време слънцето печеше десет дни, нищо че в София валеше дъжд постоянно и реално си починах доста.
За съжаление почивката свърши и трябваше да работя тези два дни за да наваксам това, което не съм работил десет дни и това заедно с отпускането, което е нормално при почивка независимо дали е на море или на някое друго място много ме натоварва.
както и да е добре ми дойде тази почивка на море и мисля, че тази година няма да имам повече възможност отново да го посетя, въпреки че нищо не се знае на този етап.
По принцип мислех да си стоя цяло лято на сянка под климатик, ама като гледам засега лятото се очертава да е студено и влажно, така че ще мога бързо и лесно отново да вляза в ритъм.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292567
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031