Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2010 19:59 - Няма задръстване
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 386 Коментари: 0 Гласове:
1



Напоследък не карам много кола и може би и други хора ограничават използването заради по-високите цени на бензина, но днес ходих до Лоценез и за първи път в работен ден съм първа кола на светофара на Кошарите и при това на ляв завой.Това не ми беше случвало досега и малко се изумих. Мислех си за принудителните отпуски, които така или иначе са факт и може би те са една от причините за помалкия трафик на коли, освен високите цени на безина.

Разбира се сигурно и новата отсечка на околовръстно в София има известен принос, както и финансовата криза, която почти минимизира строежите на блокове и апртаменти. Същата финансова криза отряза и доста работа, така хората които обикалят със служебни коли едва ли се движат толкова интензивно, но определно липсата на трафик и задръсване става все по-осезаемо.

Започвам да ми липсват май времената, когато висях в задръстването и псувах, че изпускам нещо и ако не вземе някой да се размърда ще взема да закъснея за накъде си, но в края на краища  е по-добре да няма задръствае, защото то допълнително оскъпява предвижването, а да не говорим че и въздуха е мръсен много.

Всъщност това е една добра оптимизация на разходите, защото направо не ми се мисли при тези високи цени на бензина и още добавен разход висене в задръстване, колко много ще ме натовари, а и не само мен.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293482
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930