Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 15:40 - Нови цени на мобилни разговори
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 369 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2012 15:31


Трябвало да поевтинеят разговорите с мобилни телефони, което донякъде е добре. Гледам че и бензина е с малко по-ниски цени, но това което си мислех е че няма пари, дори и при ниски цени. Когато човек си има парици общо взето като му намалят цените, той пак си плаща същото, но поне взима повече. Искам да кажа, че като ми е по-евтино малко се увличам и сметката ми пак си се върти около една и съща сума.

Все пак е добре да получавам малко повече за малкото си пари, защото трябва и да се плащат лихви за разни неща, които съм си накупувал. В това отношение гледам в новините пише, че вече банкерите няма да се надпреварват да взимат бонуси и после като отекат нещата да ми вдигат лихвите за да си покрият загубите.

Ето това вече ще е най-добре, защото аз си плащам всички мобилни разговори и то колкото съм си изговорил. Ако нямам пари гледам да не говоря, но що се отнася до месечните вноски към банките би трябвало пак да си плащам за същото, а излиза че плащам бонусите, на някой които не е ясно дали са заслужени.

Дано е пооправят нещата с лихвите, че много скочиха и може би част от този скок е че са раздадени много кредити, които някой не иска или не иска да връща. Едва ли всико идва от щедро раздаваните бонуси, но в края на краищата това е един много стар номер при търговците на едро да се продава, пък дали търговеца на дребно ще успее да го продаде е съвсем друга тема. Нещо което рано или късно задръства дребния търговец със стока и той спира да си купува, т.е. големия търговец просто си реже клончето на което стои.

Сигурно нещо подобно се получава и при банките, които раздаваха кредити за "Добър ден". Не ми е много ясно, но все пак аз плащам по-висока лихва с оправдаението, че е финансова криза. Всъщност възможно е и този, които е прекалил с раздаването на кредити също да плаща, чрез понижената си репутация, но какво да се прави.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293353
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930