Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 22:38 - Oтива си лятото
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2010 22:38


Гледам в прогнозата за времето, че идва студ през следващата седмица, което е добре защото и на голяма жега не се живее много добре. Все пак харесвам лятото защото предпочитам да ми е топло, отколкото студено, но ще трябва да помисля и за зимата.

Ще се наложи да компенсирам новите цени на тока с малко топлоизолация. Имам теракот, който е хубаво нещо, защото лесно се почиства и не задържа прах, но мисля да си намеря някой килим, тъй-като през зимата този теракот става много студен и трудно се върви по-него, да не говорим че ми повишава и сметката за отопление.

Хубаво нещо е ламинирания паркет и знам, че може да ми реши проблема за да не ми е студено на краката, но след като вече похарчих пари за теракот ще се наложи да похарча и други пари.

Идва много студ от терасата през зимата, както и от стълбището, което няма отопление, пък някой хора го използват и за да пушат там. Този техен лош навик прави стълбищите много студено, а оттам и моята площадка доста студена и накрая и моя теракот доста студен, ама какво да се прави - такъв е живота и може би и аз не съм идеален така че се съобразявам с тях и си ги остаям да си пушат бе да протестирам.

Мисля, че един килим само за зимата ще ми реши проблема и  ще компенсира новите цени на тока, а деже нищо чудно и да успее да спести малко ток за отопление. Ще трябва да помисля и за някоя друга топлоизолация, защото както е видно тока ще е с все по-високи цени, пък моя климатик ще продължи да си го харчи като някоя ламя, докато си спомням за лятото.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293349
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930