Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 23:00 - Една заплата по-малко
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 545 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.10.2010 23:09


Тия дето работят в КАТ явно са осъзнали, че не им трябват шофьорски книжки, а им трябват финикийски знаци. В новините пише, че от нова година няма да се взимат много точки и няма да да има повече възможност да доведеш старата си баба с обяснението, че тя е карала кола с 150 километра в час, а просто ще се повишат глобите, колкото една що годе добра заплата.

Много хора ще останат без кола, да не говорим за заплата и лошото е че нямаме навици да караме коли и сега изведнъж хоп прас марийке на потрет и аре тоз портрет струва много пари.

Честно да си призная, очаквам много скоро да остана без шофьорска книжка, тъй-като нямам очи да заведа баба си в КАТ и да кажа, че тя е карала колата когато се движих с 90 километра в час, при положение, че трябваше да се движа с 50 километра в час.

Това стана наскоро и едва в последния момент видях камерата, така че не ми остана нищо друго освен да направя една добра усмивка на самата камера. Сега чакам да ми пратят писмо, че всъщност не разполагам със шофьорска книжка, но все още няма такова писмо, може би защото все още нямат пликове да изпращат писма както пишеше наскоро в новините. Лошото е че идва зима и ако беше лято не ме бърка толкоз да си ходя пеш и да използвам градски транспорт, ама в студа трудно се върви.

Както и да е ще изтрая малко без шофьорска книжка, но много трудно ще изтрая без една заплата за каквито глоби пише че се очакват през новата година. Нова година нов късмет и дано не ми пратят глобата за превишена скорост след нова година, защото това сурвакане няма да ми се отрази много добре. В новините пише, че вече нямало да взимат шофьорска книжка за превишена скорост, а просто щели да глобяват с по 500-600 лева, нещо което направо ме хвърля в тъча, дано поне снимката от онази глупава камера вземе че дойде по-скоро или дано поне намерят пари преди нова година за тази снимка иначе ще ми излезе с много солени цени самата снимка.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293657
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930