Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 21:12 - 200 кинта гражданска отговорност
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 536 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес се изръсих с над 200 кинта за гражданска отговорност и това уби някой планове в личния ми бюджет. Явно съм забравил колко струва тази застраховка, защото погледнах колко съм платил миналата година по това време и явно пак е струвала толкова. Платих повече от 200 лева защото застраховах и всички места в колата, чукайки на дърво да не ползвам тази застраховка. 

Все пак това са много пари и малко ми издъниха бюджета, ама ще се оправя някак си. Гледах какво покрива тази застраховка гражданска отговорност и на нея пише че недай си боже някой човек пострада поради моето невнимателно каране щяло да се изплати обезщететение 1 милион лева.

Дано не ми се налага да използвам това обезщетение, не само заради самата застраховка, а и заради съвестта ми ама човек никога не знае какво му готви съдбата. Така или иначе докато ровех в интернет на какви цени може да се сдобия с гражданска отговорност стигах до някаква статистика в която пише, че около 1000 човека гинат на година по пътищата и още много други са ранени, което едва ли се поема от самата гражданска отговорност, просто защото ми се виждат малки сумите на фона на постоянните новини за катастрофи.

Човек като се позамисли едва ли всички пари събрани от гражданска отговорност стигат реално да се покрият всички щети от безумието, което се случва по пътищата. В тия двеста лева дето дадох днес сигурно има комисионна за брокера, разходи на застрахователя за персонал, офис и други такива и се чудех изобщо дали стигат пари за покриване на всички по сериозни щети.

Четох, че половината катастрофи с фатален край стават през тъмната част на деня, както и заради превишена скорост и неопитност при карането на кола.

Не казвам, че съм ангелче небесно, защото и на мен ми се случва да карам през тъмната част на деня, да не говорим че понякога и аз превишавам скоростта неволно, но определено има неща върху, които трябва да се помисли.

Това което си мислех е че може би трябва да се въведе ограничение върху мощността на колата, която управлява един млад човек. В края на краищата не може един човек без опит да се движи със 150 километра в час със 200 коня под предния капак.

Високата скорост също явно е голям проблем защото не разполагаме с достатъчно магистрали по които да се кара с висока скорост, а повечето коли са пригодени да се движат предимно по магистрали и чат пат в градски условия.

сигурно има и други факторо, но си мислех че въпреки че изхарчих доста пари днес за гранжданска отговорност тя едва ли е достатъчна да покрие финансовите щети, да не говорим за моралните.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293369
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930