Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 10:46 - Недалновидни решения
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
0



След снощните ми притеснения за ръста на цени и по-скоро на тези на храните се чудех, какви ли други недалновидни решения са взети и достигнах до извода, че нищо чудно високите цени да доведат до ръст и на лошите кредите. 

Сега е зима и хората освен от храа се нуждаят и от отопление, т.е. трябва да правим повече разходи в личния бюджет, не само това но и това отопление също донякъде е с по-високи цени. Отгоре на всичко през зимата няма такова "изобилие" от работа, както през лятото и хората, чието заплащане по един или друг начин е обвързано с количеството свършена работа  дори и да искат трудно биха могли да изкарат повече пари, което отново свива личния бюджет.

Не стига всичко това, но също  бензин и храни все по-бързо изчерпват изкараните пари, което в крайна сметка може да доведе до липса на възможност да се изплащат някой щедро раздавани кредити преди години. Струва ми се че по онова време кредити се разваха със широки пръсти донякъде заради погрешното мислене че доходите ще продъжат да разстат по същия начин, донякъде заради желанието на други хора да постигат високи оценки за своята работа и следователно да получат необходимото финансово поощрение.

Спомням си че отвскъде ме заливаха да взема някой кредит, но се опасявах че това ще ме направи прекалено богат без това да съответства на статуса ми. Човек е свикнал всеки месец с някакви пари и изведнъж някой предлага много пари и в такива моменти човек се чуди и се блазни за кое по-напред, телевизор ли да си купи, хладилник ли или може би дори ново жилище и да избегне живеене под наем

Сегнах да смятам тогава и установих, че повече от  половината ми доходи отиват за храна, отопление и разходи за ток, малко  други дребни разходи за дрехи, бензин, кабелна телевизия, телефон, интеренет и накрая остават едни 20-30%, които можех да използвам за кредит примерно. Сега бюджета много ми се сви заради високите цени и липсата на достатъчно работа и направо не ми се мисли, ако имах и кредит да плащам, но много хора имат и може би заради това лошите кредити продължават да си разстат, което пък кара банките да вдигат лихвите за да компенсират част от загубите си, а това от своя страна намалява дохода на тия които все пак са имали повече. Така този който има повече пари вместо да ме викне нещо да му свърша, реално дава своите пари на други места и всичко се зацикля отначало- няма работа, няма пари, няма плащане на кредити

Е все пак половината зима мина и пак ще дойде лято и тогава сигурно нещата ще се пооправят малко.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293630
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930