Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 09:21 - Пролет
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
0



След големия студ дойде нещо като пролет - малко рано но пък е топло и това ще намали малко разхода за отопление. Това ми прилича като малка промоция компенсираща високите цени и ще ми спести малко разходи за отопление.

Току що слушах прогнозата за времето и ме информираха, че външните температури ще поспаднат с малко, но пък пак ще си останат високи за месеца. Разбира се все още сме далеч от истинска пролет и през следващия месец нищо чудно пак да има ниски температури и дано сегашните високи не вземат да се отразят на нещо друго негативно.

Вискоките температури могат да скъсят ски сезона, защото гледам на един сайт за Банско че температурите са положителни, но все пак снежната покривка е доста дебела. Свития ски сезон може да доведе до по-малко приходи, т.е. по-малк пари  да се въртят вътре в икономиката и това дори да има някакво отражение върху бъдещите ми приходи по някакъв начин, но не мога да преценя дали това ще се случи.

Харесва ми тази малка редукция на разходи, защото тя ще ми даде малко глътка въздух при плащане на сметки, които от началото на годината като че ли са по-високи, а ниските температури карат хората да използват повече отопление и да не харчат пари за други неща.

Зимните месеци винаги са много трудни заради нуждата от отопление, както и заради липсата на допълнителното количество работа, която се отваря през лятото, но все пак грее малко слънце което да напомня че винаги идва лято



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293481
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930