Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2011 20:49 - Много сме зле
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.07.2011 20:52


В тази държава всеки тълкува законите както си му е удобно. Бродейки по интернет тия дни получих няколко квалификации за поведението ми и за менталното ми състояние. 

Не отричам че всеки има право на мнение и дори това е записано в конституцията на държавата, но все пак това мнение не би трябвало да противоречи на същия текст в който се твърди  че
Осъществяването на това право не може да бъде насочено срещу правата и доброто име на другите граждани

Възможно е и да имам някакви ментални проблеми, но това би могъл да каже само и единствено моя лекар. Възможно е и моето поведение да не пасва на нормите, но за това отново си има хора които да направят обективна оценка и при всички случай квалификации за това какъв съм или какъв изглеждам в очите на другите и в частност в техните очи не могат да се размотават в интернет или на друго обществено място.

Не че съм обиден, нито пък ме притеснява този факт защото е под достоинството ми да споря с хора, който просто плюят наляво и надясно и отричат всяко друго мнение, което е различно от тяхното, но все пак би трябвало да има известни морални принципи, ако не се четат законите.

Тези принципи би трябвало да играят ролята на регулатор в поведението и отношението спрямо останалите хора, които може и да са допуснали грешка в тяхното мислене или пък да не са допуснали никаква грешка. В края на кращата никой не е бог че да съди останалите хора освен тези на които са предоставени специални права от обществото.

Както и да е излях си помията- тия неща трябва да се подминават и да не се обръща голямо внимание на тях!!!

Все пак осъзнах че сме бедни и сме много зле, защото май си нямаме пари. Парите са нищо, просто едни хартийки с които можем да се сдобием с материални блага, но когато тези пари недостигат чоовек изглежда започва да спестява и дори може да се стигне до такова спестяване, че то да е равносилно на мизерията в която самото спестяване води до липсата на финикисйки знаци поради простата причина, че вместо  да има някакво реално спестяване самите финикийски знаци само се пилеят.

Сигурно са сложни тези неща и аз съм ного за да не се пилее, но трябва да се спестява разумно за да не се изпаде в другата крайност.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293184
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930