Постинг
21.07.2016 15:56 -
Спирка
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 243 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 21.07.2016 20:20
Прочетен: 243 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 21.07.2016 20:20
Напоследък забелязвам малък проблем, който колкото и да е малък пак си е проблем. Струва ми се че нещата не са измислени по най-добрия начин къде да спира автобуса на градския транспорт.
Не знам дали навсякъде в София е така ама поне на две три места гледам че автобуса на градския транспорт трябва да спира два пъти на едно и също място.
Гледах на едно място че хем има пешеходна пътека където автобуса спира за да мога да мина аз и само не метри след това има спирка.
Мисля че при потегляне двигателя изобщо не работи в икономичен режим, а пък спирането си е чиста загуба на енергия и само един електрически автобус може да оползотвори тази енергия.
в такъв режим мисля че двигателя общо взето само топли и замърсява околния въздух на София, пък ако беше само това вероятно проблема щеше да е наистина малък.
При положение че двигателя не работи в икономичен режим вероятно става въпрос и за малки ненужни финансови разходи. Сега като се замисля маршрута на автобус 280 е един много добър пример за това.
На едно място по булевард Климент Охридски автобуса веднъж спира на светофар, и само след 20 метра пак спира на спирка. При това хората пък трябва да се върнат на светофара или пък от светофара да стигнат до спирката.
Така си мислех че след като вече не се говори за нов трамвай до Дървеница ще е много по-добре да се направи преместване на спирката точно преди светофара.
Така автобуса като спре на спирката и светофара свети червено изобщо няма да потегля докато светне зелено. Сега като се позамисля същото трябва да се направи и с предишната спирка, само че трябва да се премести напред. Така ми се струва че от две спирки ще остане само една, която ще работи като за две и даже три защото ще може да обслужва трафика на 88.
Това едва ли е единственото място и даже ми се стори че има проблем на друго място, но изграждането на нови спирки може също да е голям проблем.
Реших да допълня страницата, защото явно този подход да се спира два пъти май е направен от гледна точка на безопасност. Искам да кажа че ако пешеходната пътека е пред превозното средство има опасност някой да отнесе слизащите пътници като куцо пиле домат, защото автобуса ограничава видимостта.
Така вероятно проблема е само там където автобуса първо спира на пешеходен светофар, а след това и на спирка, а според мен спирката трябва да е преди светофара.
За съжаление ако има само пешеходна пътека без светофар това няма как да стане, защото както казах автобуса ограничава видимостта, но може да се направи нещо друго. На предния капак на автобуса може да се направи поставяне на камера, която като види че преминават пешеходци, на задния капак започва да свети надпис - преминават пешеходци!
Не знам дали навсякъде в София е така ама поне на две три места гледам че автобуса на градския транспорт трябва да спира два пъти на едно и също място.
Гледах на едно място че хем има пешеходна пътека където автобуса спира за да мога да мина аз и само не метри след това има спирка.
Мисля че при потегляне двигателя изобщо не работи в икономичен режим, а пък спирането си е чиста загуба на енергия и само един електрически автобус може да оползотвори тази енергия.
в такъв режим мисля че двигателя общо взето само топли и замърсява околния въздух на София, пък ако беше само това вероятно проблема щеше да е наистина малък.
При положение че двигателя не работи в икономичен режим вероятно става въпрос и за малки ненужни финансови разходи. Сега като се замисля маршрута на автобус 280 е един много добър пример за това.
На едно място по булевард Климент Охридски автобуса веднъж спира на светофар, и само след 20 метра пак спира на спирка. При това хората пък трябва да се върнат на светофара или пък от светофара да стигнат до спирката.
Така си мислех че след като вече не се говори за нов трамвай до Дървеница ще е много по-добре да се направи преместване на спирката точно преди светофара.
Така автобуса като спре на спирката и светофара свети червено изобщо няма да потегля докато светне зелено. Сега като се позамисля същото трябва да се направи и с предишната спирка, само че трябва да се премести напред. Така ми се струва че от две спирки ще остане само една, която ще работи като за две и даже три защото ще може да обслужва трафика на 88.
Това едва ли е единственото място и даже ми се стори че има проблем на друго място, но изграждането на нови спирки може също да е голям проблем.
Реших да допълня страницата, защото явно този подход да се спира два пъти май е направен от гледна точка на безопасност. Искам да кажа че ако пешеходната пътека е пред превозното средство има опасност някой да отнесе слизащите пътници като куцо пиле домат, защото автобуса ограничава видимостта.
Така вероятно проблема е само там където автобуса първо спира на пешеходен светофар, а след това и на спирка, а според мен спирката трябва да е преди светофара.
За съжаление ако има само пешеходна пътека без светофар това няма как да стане, защото както казах автобуса ограничава видимостта, но може да се направи нещо друго. На предния капак на автобуса може да се направи поставяне на камера, която като види че преминават пешеходци, на задния капак започва да свети надпис - преминават пешеходци!
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 343