Постинг
09.01.2017 11:56 -
Обикновен булевард
Имах път към северозапдните части на София та реших да мина през околовръстното дето имаше проблеми преди две три седмици. Според мен на това само името му е околовръстно, иначе си е обикновен булевард с няколко сфетовафа и на две три места с пешеходни пътеки с повдинагнати нива на пътя.
Отгоре на всичкото на кръстовището с Цар Борис май трамвайната линия е за ремонт, защото ако човек реши да премине през кръстовището с висока скорост рискува ходовата му част да стане за ремонт след преминаване на релсите.
Не стига това ама гледам че автобус 111 още се движи по околовръстното на София. Не можах да видя дали има хора в него, защото беше добре замръзнал заради трайно настанилия се студен въздух, ама си спомних че този автобус свързваше Люлин с Младост.
От Люлин до Младост отдавна има метро и то би трябвало да е доста по-бързо, защото гледах че автобуса се движи с не повече от 30-40 километра в час, а от време на време спира за пътници. Чудех се как няма да замръзва след като непрекъстно спира и отваря врати така че в пътническия салон непрекъснато влиза студен външен въздух.
Вярно че по околовръстното на София поникнаха много магазини и офис сгради, ама ако ще е така май ще е по-добре да тругва автобус от квартал Хладилника, който да обръща на пътния възел на булевард България, а след това да обръща на последната метростанция в Младост за да се върне на Хладилника.
Докато карах по околовръстно си мислех че може да се направи система за вентилация на София като за целта се направи монтаж на тръби от рециклирана пластмаса в мантинелите разделящи пътя на две. Това си го мислех защото съм гледал че в дни в който над София се установява замърсен въздух той е само на няколкостотин метра над нея.
Вероятно отгоре винаги духа някакъв вятър така че тази вентилация трябва да достигне до такава височина. От друга страна южната част от околовръстното на София се намира във високите части на града и гледах че там си духа бая вятър, което би позволило системата за вентилация да работи с един малък ветрогенератор.
Отгоре на всичкото на кръстовището с Цар Борис май трамвайната линия е за ремонт, защото ако човек реши да премине през кръстовището с висока скорост рискува ходовата му част да стане за ремонт след преминаване на релсите.
Не стига това ама гледам че автобус 111 още се движи по околовръстното на София. Не можах да видя дали има хора в него, защото беше добре замръзнал заради трайно настанилия се студен въздух, ама си спомних че този автобус свързваше Люлин с Младост.
От Люлин до Младост отдавна има метро и то би трябвало да е доста по-бързо, защото гледах че автобуса се движи с не повече от 30-40 километра в час, а от време на време спира за пътници. Чудех се как няма да замръзва след като непрекъстно спира и отваря врати така че в пътническия салон непрекъснато влиза студен външен въздух.
Вярно че по околовръстното на София поникнаха много магазини и офис сгради, ама ако ще е така май ще е по-добре да тругва автобус от квартал Хладилника, който да обръща на пътния възел на булевард България, а след това да обръща на последната метростанция в Младост за да се върне на Хладилника.
Докато карах по околовръстно си мислех че може да се направи система за вентилация на София като за целта се направи монтаж на тръби от рециклирана пластмаса в мантинелите разделящи пътя на две. Това си го мислех защото съм гледал че в дни в който над София се установява замърсен въздух той е само на няколкостотин метра над нея.
Вероятно отгоре винаги духа някакъв вятър така че тази вентилация трябва да достигне до такава височина. От друга страна южната част от околовръстното на София се намира във високите части на града и гледах че там си духа бая вятър, което би позволило системата за вентилация да работи с един малък ветрогенератор.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 343