Постинг
07.02.2017 10:42 -
Светофари
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 07.02.2017 10:42
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 07.02.2017 10:42
Не спира да се коментира околния въздух на София и си мислех че трябва да се работи за добри светофари. Лично аз предпочитам да не натискам много много спирачка и то не че съм голяма скръндза, ама като виждам че светофара свети червено е по добре да се кара или по инерция или на моторна спирачка.
Така с едни накладки карам по три години и мисля че ми ги сменят само защото са минали три години, но е възможно и да не е така. Все пак гледах вчера че на едно място три светофара и всеки един последователно спира превозните средства.
Е как няма да има замърсявания след като непрекъснато се спира и се тръгва. Миналата седмица минах през същото място, а пред мен чакаше кола, която ме накара да затворя системата за вентилация на колата.
Пуснах я след три светофара, защото ми стана студено, ама ако един светофар не работи по най-добрия начин то той става сериозна предпоставка за задръстване и замърсяване на околния въздух.
Сега не знам как е, ама един добър пример за това е светофара на Румънското посолство. Не съм много сигурен дали само този светофар е причина или останалите след него ама като се запуши новия булевард, някой тарикати минават през кръговото вместо под кръговото.
Така се създават добри условия за задръстване на Драган Цанков чак до КАТ. Така вероятно на хиляда коли им се налага да се движат на ниски предавки, където превозното средство може да консумира и 30 на сто. Вярно че е само за няколко минути, ама като са хиляда нещата не са добри.
Както и да, засега мисля че трябва да завърши този ремонт дето тече на България за построяване на метростанция и кръстовище на две нива, както и нов път под колелото на Цариградско шосе. Мисля че от тези две места идват замърсявания, които изобщо не са малки.
За съжаление този ремонт ще трябва да се забави, защото е много важно преди това да се доизгради Тодор Каблешков иначе ще се блокира цяла София, ако се затвори тотално булевард България. Гледам че много превозни средства слизат от Лозенец, правят ляв завой на НДК и тръгват по България.
Ако го имаше булевард Тодор Каблешков този ляв завой щеше да е безсмислен. Отделно трябва да се оправи и околовръстното на София, така че от Цариградско шосе през околовръстното ще се стига лесно и бързо до западните части на София.
По Цариградско шосе не се кара на ниски предавки, никъде не се спира и едва ли ще са много феновете дето да карат бавно и полека по канала, а след това да се качат на България, където отново всеки светофар спира колоната.
Всъщност в края на Цариградско шосе трябва да се спира, ама там винаги може да се направи естакада с малко кръгово под нея. Мисля че е по добре да се работи за изнасяне на трафика извън центъра на София чрез малки подобрения.
Така може да се окаже че е по-добре да има кръстовище на две нива на България и Каблешков за да се влиза и излиза лесно от София, отколкото по-надолу.
Така с едни накладки карам по три години и мисля че ми ги сменят само защото са минали три години, но е възможно и да не е така. Все пак гледах вчера че на едно място три светофара и всеки един последователно спира превозните средства.
Е как няма да има замърсявания след като непрекъснато се спира и се тръгва. Миналата седмица минах през същото място, а пред мен чакаше кола, която ме накара да затворя системата за вентилация на колата.
Пуснах я след три светофара, защото ми стана студено, ама ако един светофар не работи по най-добрия начин то той става сериозна предпоставка за задръстване и замърсяване на околния въздух.
Сега не знам как е, ама един добър пример за това е светофара на Румънското посолство. Не съм много сигурен дали само този светофар е причина или останалите след него ама като се запуши новия булевард, някой тарикати минават през кръговото вместо под кръговото.
Така се създават добри условия за задръстване на Драган Цанков чак до КАТ. Така вероятно на хиляда коли им се налага да се движат на ниски предавки, където превозното средство може да консумира и 30 на сто. Вярно че е само за няколко минути, ама като са хиляда нещата не са добри.
Както и да, засега мисля че трябва да завърши този ремонт дето тече на България за построяване на метростанция и кръстовище на две нива, както и нов път под колелото на Цариградско шосе. Мисля че от тези две места идват замърсявания, които изобщо не са малки.
За съжаление този ремонт ще трябва да се забави, защото е много важно преди това да се доизгради Тодор Каблешков иначе ще се блокира цяла София, ако се затвори тотално булевард България. Гледам че много превозни средства слизат от Лозенец, правят ляв завой на НДК и тръгват по България.
Ако го имаше булевард Тодор Каблешков този ляв завой щеше да е безсмислен. Отделно трябва да се оправи и околовръстното на София, така че от Цариградско шосе през околовръстното ще се стига лесно и бързо до западните части на София.
По Цариградско шосе не се кара на ниски предавки, никъде не се спира и едва ли ще са много феновете дето да карат бавно и полека по канала, а след това да се качат на България, където отново всеки светофар спира колоната.
Всъщност в края на Цариградско шосе трябва да се спира, ама там винаги може да се направи естакада с малко кръгово под нея. Мисля че е по добре да се работи за изнасяне на трафика извън центъра на София чрез малки подобрения.
Така може да се окаже че е по-добре да има кръстовище на две нива на България и Каблешков за да се влиза и излиза лесно от София, отколкото по-надолу.
Да повторя отново, защо не трябва да се ...
Илон Мъск: Путин е истински лидер, Русия...
Предай нататък
Илон Мъск: Путин е истински лидер, Русия...
Предай нататък
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 343