Постинг
12.04.2017 10:43 -
Домашно
Срещнах вчера един стар познат та ме пита как вървят нещата. Викам нещата вървят ама няма кой да работи. И така моя познат изрази мнение че децата не искат да учат, а само чакат кой ще им даде две хиляди лева месечна заплата.
Според мен това не е вярно, т.е. не че не искат, а просто не могат и проблема според мен е в средното образование. Сега гледам че нов закон за образованието ще се приема и въпреки че не разбирам много от тая работа и какъв ефект се търси, но мисля че трябва в закона да се запише наличие на ежедневна домашна работа.
Искам да кажа че човек би трябвало да работи сам и в дома си върху поставени малки задачи. Както е добре известно началото е трудно и заради това е добре да се започне от средата, ама ако всеки ден има поставени задачи в един момент човек добива тренинг и сам може да си напише своето домашно.
От личен опит знам че това води до самостоятелна работа в която човек сам и със свой собствени усилия преодолява малки височини. Възражения от сорта имахме домашно, ама тате го изпи не се приемат по никакъв начин и не би трябвало да подлежат на обсъждане.
Напоследък си мисля че липсата на стимулиране на самостоятелното мислене, чрез това човек първо да работи сам, а след това в екип води директно към функционална неграмотност, т.е. човек чака учителката да му каже какво да прави.
Учителката е хубаво нещо, ама това е нещо временно, защото в един хубав слънчев ден учителката поема нови деца и започва отново, а старите не знаят откъде да започнат и накъде да тръгнат понеже вече няма кой да им казва прави това, прави онова.
Според мен трябва да се търсят добри учители, които не само че преподават, но и стимулират мислене непрекъснато поставяйки малки задачи с цел да се преодолее следващата височина. Така се тренира мозъка за решаване на по-големи задачи, по същия начин по-който човек тренира мускулите си, когато всеки ден ходи на фитнес.
Естествено за този труд те би трябвало да получават и съответното подобаващо възнаграждение, защото не е достатъчно само да рецитираш пред публиката при положение че вече има интернет и всеки сам може да прочете какви ли не неща, я от своя мобилен телефон, я от нещо друго.
За съжаление това че можеш да четеш не означава че разбираш какво пише именно защото я няма тренировката самостоятелно да прецениш и да си направиш изводи.
Според мен това не е вярно, т.е. не че не искат, а просто не могат и проблема според мен е в средното образование. Сега гледам че нов закон за образованието ще се приема и въпреки че не разбирам много от тая работа и какъв ефект се търси, но мисля че трябва в закона да се запише наличие на ежедневна домашна работа.
Искам да кажа че човек би трябвало да работи сам и в дома си върху поставени малки задачи. Както е добре известно началото е трудно и заради това е добре да се започне от средата, ама ако всеки ден има поставени задачи в един момент човек добива тренинг и сам може да си напише своето домашно.
От личен опит знам че това води до самостоятелна работа в която човек сам и със свой собствени усилия преодолява малки височини. Възражения от сорта имахме домашно, ама тате го изпи не се приемат по никакъв начин и не би трябвало да подлежат на обсъждане.
Напоследък си мисля че липсата на стимулиране на самостоятелното мислене, чрез това човек първо да работи сам, а след това в екип води директно към функционална неграмотност, т.е. човек чака учителката да му каже какво да прави.
Учителката е хубаво нещо, ама това е нещо временно, защото в един хубав слънчев ден учителката поема нови деца и започва отново, а старите не знаят откъде да започнат и накъде да тръгнат понеже вече няма кой да им казва прави това, прави онова.
Според мен трябва да се търсят добри учители, които не само че преподават, но и стимулират мислене непрекъснато поставяйки малки задачи с цел да се преодолее следващата височина. Така се тренира мозъка за решаване на по-големи задачи, по същия начин по-който човек тренира мускулите си, когато всеки ден ходи на фитнес.
Естествено за този труд те би трябвало да получават и съответното подобаващо възнаграждение, защото не е достатъчно само да рецитираш пред публиката при положение че вече има интернет и всеки сам може да прочете какви ли не неща, я от своя мобилен телефон, я от нещо друго.
За съжаление това че можеш да четеш не означава че разбираш какво пише именно защото я няма тренировката самостоятелно да прецениш и да си направиш изводи.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 343