Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2010 20:57 - Един отрицателен глас
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.05.2010 12:17


Имам един отрицателен глас на предната си статия, което най-вероятно означава, че мойте страхове дали проблемите на Гърция нямат да се отразят негативно върху състоянието на България, а от там на мойто лично състояние, са неоснователни или поне някой смята че това е така.

Честно да си кажа нямам си никава идея, но постоянно слушам че хората без работа се увеличават (т.е. май миналия месец са намалели с малко), в новините пише че се очакват още фалити и предполагам както много други хора се страхуват да не изпаднат и те, така и в мен има някакъв страх.

Като и да е човек трябва да превъзмогне своя страх, защото така или иначе това са външни фактори и да се залавя здраво за работа пък каквото за всички такова и за мен. Донякъде обаче този отрицателен глас показва, че някой смята че всичко това са неоправдани страхове. Моят вътрешен глас също ме навежда на мисълта, че човек не трябва да се страхува, защото както се казва който се страхува от мечка не ходи в гората.

Може би един здравомислещ човек, не би се поддал на вътрешните си страхове, но донякъде в новините пише само лоши неща и въпреки че съм заклет оптимист имам чувството че мен се прокрадва страха. И все пак този отрицателен глас ме накара да мисля, че най-вероятно греша в това да се поддавам на страха или поне да чета по-малко лошите новини.

Все пак както е видно Германия, Франция, Испания и други големи държави в Европа май ще предприемат устремни мерки за спасяването на Гърция, колкото и да не им се иска на някой държави в Европейския съюз. В края на краищата щом са се хванали на хорото ще трябва да го изграят, но по-важното е че хората явно помагат и ние трябва да имаме много добре преценени стъпки така че и ние по някакъв начин да не потънем.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293740
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930