Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2010 15:28 - Идва лято
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 422 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2010 15:29


Пак големи различки в темпеатурите май-ще има. Досега беше доста голям студ, въпреки че вече сме юни, но изглежда все пак ще дойде лято и другата седмица май ще има големи горещини. Струва ми се че от умерен климатик България вече се намира в някаква друга климатична зона, защото топло и струдено се сменяват доста бързо, че и даже няколко пъти на ден.

Няма лошо поне който има финансова възможност, следващата седмица ще има и климатична да се топне в морето. Както се очертава аз няма да мога да видя тази година морето, но поне посъбрах малко пари за детски лагер. Не ми харесва факта, че този детски лагер всъщност е един хотел без двор, но все пак и това е нещо в края на краищата.

Не че мрънкам, то и да мрънкам няма кой знае каква ползва от това, но винаги съм си представял детските лагери с голям двор. После се сетих, че всъщност аз когато ходих на детски лагер реално се използваше сградата на едно уилище във Варна, което за летния сезон беше преоборудвано в хотел. Все пак това училище разполагаше с голям двор и когато не бяхме на море, имахме доста възможности за игри и забавления.

Така или иначе такива са сегашните условия и досега винаги сме ходели на море където си посикаме, но тази година ще трява да се въздържим и да се възползваме от груовите предложения поне за малкия.

Това заедно с факта, че времето все пак ще стане лятно малко ме поуспокои, защото самото лято започва като пролет с много дъжд и студ.

Междувременно явно ще трябва и да прегледам моя климатик в какво състояние, защото в прогнозата за времето за следващата седмица пише, че температурите ще достигнат 37 градуса. Сигурно такива високи температури по стара народна традиция ще има в Югозападна България, но нищо чудно да настане и голяма жега в София, тъй че ще трябва да се подготвя за нея.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293726
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930