Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2010 23:16 - 100 депутата в парламента
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
0



Чудех се дали някой знае защо трябва да се намали броя на депутатите в парламента. Днес беше един хубав ден и освен че беше празник си беше и доста топъл есенен ден - как да не идеш в парка. Отидохме в Южния парк, но там срещнах някакъв господин, който събираше някакви подписи да се намалят депутатите в парламента на 100, но за съжаление не успя да ми обясни защо трябва да стане така.

Започна да ми развива теории за нова конституция и други неща, че старата била стара, но след като започна с това че трябвало да има 100 депутати и след като не успя да ме убеди защо трябва да има само 100 общо взето не спечели моя подпис. Тезата че в другите държави било така не ми изглежда доста убедителна. По принцип не обичам изказвания от факта виж ония правят така, следователно и ние трябва да правим същото и затова реших че е глупаво единствено на база друг опит да си сменяме конституцята.

В края на краищата, ако ще правим така по-добре да хванем някоя друга конституция и да я преведем на Български, а след това да я приемем с единодушие. По важното е че ми стана интересно има ли някаква далавера да намалим депутатите на 100, освен директното намаляване на разходи за заплати, командировки и други такива.

Мислех мислех и нищо не измислих. В края на краищата каква ни е далверата. Хубаво ще намалим разходите за парламент, ама те парите не се губят и ако не ги платим за заплати на депутати сигурно веднага ще им намерят предназначение и то отново едва ли ще е за нещо много по-полезно.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293806
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930