Постинг
18.02.2011 10:59 -
Намалява се екшъна в София
Може би задръстването в София, ще станне по-малко ако спрат маршрутните таксита. По принцип най-много се дразня, когато минавам през орлов мост и веднаа след това се оказва, че най-дясното платно е заето от спирка на маршутно таки, което сваля и качва пътници.
През последната година често се заглеждах, че те дори в много случай са празни и се чудех къде им е печалбата на собтвениците на тези фирми, особенно с разтящите цени на бензина. Може би наистина метрото стои в основата на най-бурзия и евтин градски транспорт на времето, който в много случай за да е бърз и евтин караше техните водачи да предприемат известни рискове.
Сега вече не нито бързо нито евтино да се използва маршрутно такси и с удължаването на метрото ще става все по бавно и все по-скъпо. Нещо повече ако се спре този начин за предвижване в града, задръстването може и да понамалее, защото 350 буса циркулиращи непрексънато и преминаващи през центъра мое да изглеждат малко, но след като се движат цял ден създават малко задръстване, което се отразява на по-бавно преминаване на другите коли и бусове, които все още са рентабилни за използване при извършването на някаква дейност в града, а това ще позволи да се вдигне производителността на хората, които обикалят града с кола или бус за да си изкарат хляба.
Сега тези хора си стоят по светофарите вместо да свършат нещо полезно или защото някой автобуси на градския транспорт се движат празни или защото се движат празни и някой маршрутни линии. Възможно е все пак да има нужда от някой линии, но със сегашните цени на бензина и липсата на клиенти общо взето обесмиля движението им в града
През последната година често се заглеждах, че те дори в много случай са празни и се чудех къде им е печалбата на собтвениците на тези фирми, особенно с разтящите цени на бензина. Може би наистина метрото стои в основата на най-бурзия и евтин градски транспорт на времето, който в много случай за да е бърз и евтин караше техните водачи да предприемат известни рискове.
Сега вече не нито бързо нито евтино да се използва маршрутно такси и с удължаването на метрото ще става все по бавно и все по-скъпо. Нещо повече ако се спре този начин за предвижване в града, задръстването може и да понамалее, защото 350 буса циркулиращи непрексънато и преминаващи през центъра мое да изглеждат малко, но след като се движат цял ден създават малко задръстване, което се отразява на по-бавно преминаване на другите коли и бусове, които все още са рентабилни за използване при извършването на някаква дейност в града, а това ще позволи да се вдигне производителността на хората, които обикалят града с кола или бус за да си изкарат хляба.
Сега тези хора си стоят по светофарите вместо да свършат нещо полезно или защото някой автобуси на градския транспорт се движат празни или защото се движат празни и някой маршрутни линии. Възможно е все пак да има нужда от някой линии, но със сегашните цени на бензина и липсата на клиенти общо взето обесмиля движението им в града
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 343