Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2016 10:51 - Нови мощности
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0



АЕЦ Белене оново създава нови и мнения по разни форуми, въпреки че според мен тя струва една торба с пари, а перспективите са малки. Според мен няма никакъв смисъл да се строи АЕЦ Белене, защото разходите ще са ужасни, а засега не виждам по какъв начин ще се възвърнат инвестициите.

Като гледах на какви цени човек може да прекара нови кабели в апартамента си, направо се чудя на какви цени ще са само кабелите нищо че реакторите са готови и площадката е строена от години.

Аз не съм специалист, учил съм ядрена физика в Университета, ама само за обща култура, но се чудех какъв е начина да се направи почистване на площадките на старите блокове в Козлодуй, да има се направи ремонт и тогава да се строи.

Вероятно в Козлодуй има не само достатъчно кабели, ами и всякакви други неща които са необходими за да работи една централа.

Не че засега виждам кой знае какви приложения на нови количества електрически ток, защото мисля че все още не са оползотворени наличните количества енергия в топлата вода. Така реално централата само топли рибите в река Дунав пък мисля че те ще оцелеят без някой да ги топли.

Вероятно по този начин ще могат да се произвеждат малки количества енергия, които да се използват за осветление на Козлодуй близките малки населени места. Отделно същото може да се използва и в тецовете в Стара Загора за оползотворяване на топлата вода за да не топли теца рибите в някой язовир и в същото време за това да се плаща за въглероден двуокис.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293728
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930