Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 21:25 - Прочетох новините
Автор: koki1974 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1576 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.05.2010 19:09


Още не е решено дали ще се вдига ДДС и с колко ще се вдига. Това ДДС сигорно ще поограничи мойто пари с малко, защото от мойто 500 лева месечно досега държавата прибираше 100 лева от моите покупки. Сега ако вземе да стане 25% ще взема да ми прибира по 125, но няма да ги взима от мене, а от този дето ми е продал нещо. Всъщност лошото е че ще ги вземе от мен май защото оня дето ще ми продава нещо ще вземе да си вдигне цените и следователно съм обеднял с 25 лева.

Възможно е обаче и да не съм обеднял, защото като нямам 25 лева няма да си купя още нещо и този дето ми продава ще трябва да намали цените. Все ми е тая дали ще вдигат или свалят ДДС, но това със сигурност ще доведе нови цени, най-малкото на ток, бензин и други такива неща и значи ще е необходимо да ползвам по-малко ток бензин и други такива неща.

Колкото и да го вдигнат това ДДС от мен нищо няма да вземат, дори да вземат да го направят 100%, аз просто толкова пари си имам и няма какво повече да ми вземат. Е все пак надявам се че ще продължа да си ги имам, но като вдигнат всички цените защото се било покачило ДДС-то, ще трябва по-малко да си купувам.

Както и да е про глемия проблем е че май са вдигнали глобите или поне са започнали да търсят начин да ги събират, защото днес трима мой приятели ги хванали с превишена скорост, което автоматично изважда тяхното ДДС от сметката. Демек като си платят глобите няма да има какво да си купуват и няма ДДС.

Нещо много проверки за превишена скорост имало днес и направо пишели актове и не може в един и същи ден да има трима познати с акт за превишена скорост, т.е. не може да е случайно. Всъщност може и да си е чиста случайност, но това означава че това е един много каръшки ден.

В края на краищата се оказа, че никакво ДДС няма да се вдига а държавата щяла да поотреже малко свои разходи. Това прочетох в новините вчера и донякъде ми се стори доста логично защото аз пари нямам и ще е доста трудно да се напълни държавната хазна с моя мизерен месечен бюджет. Всики твърдят, че са необходими много сериозни реформи защото много пари се харчели безмислено. Наистина се надявам, че е така, защото след като аз нямам пари, а и много други хора в тази държава нямат пари, значи ще е необходимо да се премахнат безмислените разходи.

въпроса е дали наистина има безмислени разходи, но щом постоянно в новините се появяват информации за безмислено изхарчени пари може би отрязването на харчовете ще ни даде глътка въздух докато седим в блатото в което сме затънали. Прочетох също, че щели много сериозно да обърнат внимание на продажбата на цигари с пониски цени, за които не били платени мита и акцизи, което ми се струва реално тъй-като Българина е свикнал да търси ниски цени и щом има търсене, съответно би трябвало да има и предлагане.

Ако не друго то поне ще започнем да живеем малко по-здравословно след като няма цигари и алкохол на ниски цени.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koki1974
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293768
Постинги: 539
Коментари: 5
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930